Rotary Festival 2022

Nieuwsbrief 2

Beste Rotarians van Rotaryclubs uit het gehele land.

In Nieuwsbrief 1a konden we jullie met enorm veel enthousiasme vertellen dat het geplande Rotary Festival op 15 mei 2022 doorgaat! Ondertussen hebben zich al meer dan 128 clubs uit het gehele land aangemeld. De EarlyBird aanbieding is verlengd tot 31 aug 2021 en clubs kunnen zich nog altijd aanmelden.

Na een eventuele aanmelding willen we vragen om op de site www.RotaryFestival.nl aan te geven hoeveel kaarten clubs denken nodig te hebben voor familie, vrienden, kennissen, potentiële nieuwe leden, sponsoren, Goede Doelen vertegenwoordigers, lokale bestuurders, etc. Later kunnen jullie dit altijd nog aanpassen / uitbreiden!
S.v.p. niet 200 kaarten bestellen en er later toch maar 40 definitief afnemen!

Ook vragen we of er een kraampje gewenst is of dat er ruimte gemaakt moet worden voor een eigen stand, waarbij dat ook voor een Goed Doel bestemd kan worden.

We krijgen hierdoor wel een duidelijk beeld hoe we het programma verder kunnen optuigen en welke ruimte en locatie er definitief gekozen gaat worden.

Adviezen, opmerkingen, expertise, suggesties, helpende handjes, contacten, sponsoren en adviezen op allerlei gebied zijn meer dan welkom en ook dat kunnen jullie op de site invullen;
— het wordt een Festival van geheel Rotary Nederland! —

Losse kaarten kunnen alleen maar via deelnemende clubs worden gekocht en niet via de site, daar komen we later op terug. En als het vol is, dan is het wel vol!

Belangrijk is dat er per club 1 persoon eventueel dat formulier invult, bij voorkeur de huidige voorzitter.

Het digitale formulier moet dan wel voor 15 aug 2021 worden ingevuld.
Wij zullen daarna via de nieuwe voorzitter en 2e contactpersoon communiceren!

Daarna starten we echt op!

Vanaf nu wordt ook de site elke maand geüpdate!

Hartelijke Groet, namens het ‘Kern-Team’
Han Landman (organisator)