Rotary Festival 2022

Nieuwsbrief 1

Beste Collega Rotaryclubs (bestuurders en diverse leden),

Met enorm veel enthousiasme kunnen we jullie vertellen dat het geplande Rotary Festival op 15 mei 2022 doorgaat! Ondertussen hebben zich al meer dan 100 clubs uit het gehele land aangemeld. Nu begint de verdere uitdaging.

We vragen aan jullie om alvast na te denken hoeveel extra kaarten jullie denken nodig te hebben voor familie, vrienden, kennissen, potentiële nieuwe leden, sponsoren, Goede Doelen vertegenwoordigers, lokale bestuurders, etc. Losse kaarten kunnen alleen maar via deelnemende clubs worden gekocht en niet via de site en als het vol is, dan is het vol!

Ook vragen we jullie of er een (gratis) kraampje gewenst is of dat er ruimte gemaakt moet worden voor een eigen stand, waarbij dat ook voor een Goed Doel bestemd kan zijn. Adviezen, opmerkingen, expertise, suggesties, helpende handjes, contacten, op allerlei gebied zijn meer dan welkom.

Op de site www.RotaryFestival.nl staat een formulier om het gevraagde in te vullen. Daardoor krijgen we een duidelijk beeld hoe we het programma verder kunnen optuigen en welke ruimte en locatie er definitief gekozen gaat worden. Dit digitale formulier moet daarom uiterlijk voor 15 aug worden ingevuld. Wij zullen daarna zoveel mogelijk via de nieuwe voorzitter communiceren, waarbij een 2e contactpersoon gewenst is! Vanaf dat moment wordt ook de site elke maand geüpdate!

Vanwege de Corona Pandemie hebben we de inschrijfdatum verlengd tot 31 aug 2021. Diverse clubs hadden en hebben langere tijd nodig om tot een afweging te komen. Na 31 aug vervalt de Early Bird aanbieding. Mochten jullie nog collega clubs kennen, die nog aan het nadenken zijn, dan zou het fijn zijn als jullie hen informeren, want hoe meer clubs meedoen, des te groter de spinoff.

Hartelijke Groet, namens het ‘Kern-Team’
Han Landman (organisator)